Maksuehdot

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosrekisteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland Oy on OPn omistuksessa.

Maksu pankkipainikkeilla

Checkout maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet, eli voit maksaa Nordean, Osuuspankin, Säästöpankin, POP-pankin, Danske Bankin, Handelsbankenin, S-pankin, Ålandsbankenin ja LähiTapiola pankin maksupainikkeilla. Maksun saajana tiliotteella näkyy Checkout Finland Oy. Välitämme maksusi verkkokauppiaalle.

Maksut luottokorteilla

Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard- ja Debit MasterCard -korteilla. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti Netsin SSL-suojatulla maksulomakkeella. Verkkokaupalla eikä Checkout Finland Oy:llä ole pääsyä korttitietoihin eikä maksukortin tietoja tallenneta järjestelmiimme. Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa- ja MasterCard SecureCode –todentamispalvelut..

Verkkokauppa käyttää Checkout maksunvälityspalvelua korttimaksuissa. Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Maksukorttimaksuissa kauppa syntyy asiakkaan ja Checkout Finland Oy:n (2196606-6) välille. Checkout Finland Oy vastaa korttimaksuihin liittyvistä velvoitteista ja reklamaatioista. Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle.

 

Toimitusehdot

Toimitus, hinnat, palautukset, takuu, huolto ja asennus

Toimitus

Kiinteä toimituskulu aina 20kg saakka per lähetys ja sisältäen kaikki pakkausmateriaalit:

Voit verkkokaupassa tilausta tehdessäsi valita seuraavista toimitusvaihtoehdoista juuri sinulle parhaiten sopivan.

POSTI Postipaketti 9.90 €. Tilauksesi toimitetaan lähimpään postiin.

KIRJE/SÄHKÖPOSTI. Vain lahjakortit.

Postin toimituksista saat välittömästi seurantatunnuksen sähköpostitse kun tilaus lähtee varastoltamme!

Aseet ja patruunat - Hallussapito- tai hankkimisluvanvaraisten tuotteiden tilaaminen

Aseet ja patruunat toimitetaan aina matkahuollon kautta bussipakettina matkahuollon omiin toimipisteisiin. Myös ilma-aseet.

Ostaessasi meiltä ampuma-aseen tulee sinun lähettää alkuperäinen hankkimislupa ( 4kpl ) valmiiksi allekirjoitettuna meille. Kopio henkilöllisyystodistuksesta mukaan.

Lähetä hankkimislupa osoitteella:
Sako Shooting Center
Tuomikatu 23
53850 Lappeenranta

Ennakkona tai noutona tilatut aseet varaamme 10 vrk:n ajaksi, jonka jälkeen varaus poistuu.

MAKSETUT aseet säilytämme 2 kk:n ajan. Mikäli kauppa kuitenkin peruuntuu, veloitamme säilytys- ja toimistokuluina 50,-.

Ostaessasi PATRUUNOITA lähetä kopio aseen hallussapitoluvasta meille.
Kopio luvan molemmista puolista. Mukaan myös kopio henkilöllisyystodistuksesta.

Nämä voit lähettää joko sähköpostilla info(at)shootingcenter.fi tai postitse.

Nopea tilausten käsittely

– Olemme nopeita, käsittelemme tilauksesi arkipäivisin jopa 2 tunnin kuluessa!
– Saat sähköpostitse seurantatunnuksen heti kun tilaus lähtee varastoltamme.
– Kuljetukset lähtevät varastoltamme arkipäivisin n. klo 15.00.
– Normaali kuljetusaika varastotuotteille 1-3 työpäivää.
– Toimitukset saapuvat lähimpään postiin.
– Pyrimme pitämään kaikkia verkkosivuillamme esiteltyjä tuotteita aina varastotavarana, pl. KNP kameravaljaat jossa tyypillinen toimitusaika on 1-2 viikkoa, kesällä jopa 4-5 viikkoa.

Hinnat

– Hinnat sisältävät arvonlisäveron (ALV) ja kierrätysmaksun.
– Hinnat ovat voimassa toistaiseksi ja voivat muuttua valuuttakurssimuutosten, tavaranvalmistajan hinnoittelun tai muuttuneen markkinatilanteen vuoksi.

Palautukset

– Ostajan tulee aina ensin ilmoittaa palautuksesta, 14vrk kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Palautusta koskeva ilmoitus tulee tehdä sähköpostitse: kauppa(at)knp.fi
– Ostajan on tehtävä palautus 14 päivän kuluessa palautusilmoituksesta.

Ilmainen vaihtopalautus

Ihmiset ovat yksilöllisen kokoisia ja on ymmärrettävää että oikea koko ei välttämättä löydy taulukkoa katsomalla, vaan sovittamalla.

Mikäli tilasit vahingossa väärän tuotteen, ei hätää.
Tuotteen voi veloituksetta palauttaa vaihtamista (esim. eri koko tai tuote) varten Itellan (posti) asiakaspalautuksena. Itellan palautusnumeron saat asiakaspalvelustamme.

Mikäli haluat palauttaa tuotteen kaupan purkamista varten, voit helposti palauttaa sen Itellan asiakaspalautusnumerollamme, jolloin pidätämme tuotteen lopullisesta hyvityksestä 5€ rahtimaksua.

HUOM! Älä lähetä vaihtopalautusta tai palautusta Itellan ”postiennakolla” (vastaanottaja maksaa noutaessa). Emme nouda sitä ja kulut jäävät kokonaisuudessaan ostajalle.

– Palautettaessa ulkomailta, asiakas vastaa aina itse kyseiseen palautukseen liittyvistä lähetys- ja postituskustannuksista.
– Palautettavan tuotteen mukana tulee olla lyhyt selvitys palautuksen syystä ja omat yhteystiedot sekä mahdollinen pankkiyhteys hyvitystä varten.
– Palautusoikeus koskee ainoastaan käyttämättömiä tuotteita omassa alkuperäissä myyntipakkauksessa:

Tuotteeseen tutustuminen

Verkkokaupasta tilattuun tuotteeseen tutustuminen on käytännössä aivan sama ”kuin tavallisessa kaupassakin” eli tuotepaketin voi avata ja käyttöohjeet voidaan lukea tai vastaavasti kenkiä ja vaatteita saa vapaasti sovittaa.

Mikäli tuote on palautettaessa naarmuinen, likainen ja nähtävästi käytetty tai alkuperäisestä toimitussisällöstä puuttuu jotain esim. alkuperäinen myyntipakkaus, sovelletaan tuotteeseen arvonalennus määrittely (tilaajalta perittävä) ennen sen hyvitystä tai tuote palautetaan tilaajalle.

Palautusten pakkaaminen

– Pakkaa tuote samoin kuin se oli pakattu saapuessakin ja käytä esim. toimituksen mukana tulleita pakkausmateriaaleja. Tämä varmistaa palautuksen saapumisen ehjänä perille.
– Älä tee mitään merkintöjä alkuperäisen myyntipakkauksen pintoihin tai kiinnitä pakettikorttia ja teippiä tuotteen myyntipakkauksen pintoihin.
– Emme valitettavasti voi hyväksyä tuotteen palautusta, mikäli palautettava tuote on ostajan riittämättömän pakkauksen vuoksi hajonnut kuljetuksessa.
– Palautusoikeus ei koske ns. hygieniatuotteita esim. ilma-aktivoituva lämmitin, nappikuulokkeet tai lämpösaumauksella sinetöityjä pakkauksia kuten SD muistikortteja.
– Palautusten suhteen noudatamme voimassa olevaa kuluttajansuojalakia.

Kuluttajansuojalaki etämyynnissä

Kun kuluttaja on etämyynnissä vastaanottanut tavaran, hänellä on huolenpitovelvollisuus tavarasta peruuttamisaikana niin kauan, kunnes hän on päättänyt pitää sen.

Jos kuluttaja kuitenkin ottaa tavaran normaaliin käyttöön huolenpitovelvollisuutensa vastaisesti, hän ei menetä peruuttamisoikeuttaan, mutta on sen sijaan velvollinen korvaamaan tavaran arvon alentumisen myyjälle.

Joidenkin tavaroiden kuten esim vaatteiden, elektroniikan osalta arvo voi alentua hyvin lyhyenkin käytön jälkeen olennaisesti. Jos tavara on sen käyttämisen johdosta tullut myyntikelvottomaksi, kuluttajan on vastattava tavarasta sen koko arvolla.

Takuu

– Tuotekohtainen takuu (yleensä 12kk ellei toisin mainittu) on mainittu kyseisen tuotteen tuote-esittelyn yhteydessä ja se korvaa valmistus- tai materiaalivirheet.
– Takuuasiat hoidetaan aina asiakaspalvelumme kautta jolloin tuotteessa esiintyvä mahdollinen vika korjataan kuntoon.
– Takuuaika alkaa aina siitä päivästä kun asiakas on vastaanottanut tuotteen.
– Tuotteen takuuvaihto tai -korjaaminen ei pidennä tuotteen alkuperäistä takuuaikaa (korjatun vian osalta takuu jatkuu).
– Takuun edellytyksenä on tuotteen tai tarvikkeen käyttäminen valmistajan suositusten ja käyttöohjeiden mukaisesti.
– Takuu ei ole voimassa mikäli todetaan, että tuotteen huonontuminen tai rikkoutuminen johtuu tavaran vääränlaisesta käytöstä, normaalista kulumisesta, epänormaalista luonnonilmiöstä, tapaturmasta tai muusta tuotteen väärinkäytöstä.
– Kuluttajasuojalain mukaisesti ostajan on ilmoitettava virheestä takuunantajalle kohtuullisessa ajassa (2 vrk) siitä kun ostaja havaitsi virheen tai hänen olisi pitänyt havaita se.
– Valmistajan takuu ei ole voimassa mikäli ostaja on omatoimisesti yrittänyt parantaa, korjata tai virittää tuotteen suorituskykyä käyttöohjeiden vastaisesti.
– Tuotteen virittämiseksi katsotaan tuotteen suorituskykyä tai ominaisuuksia nostavien lisäosien ja laitteiden käyttö, jotka eivät ole kyseisen tuotteen valmistajan hyväksymiä.
– Mikäli laitteessa havaitaan takuuseen kuulumaton vika esim. paristojen akkuhapon vuoto laitteen sisään, veloitamme aina kuljetuskustannukset ja korjausarvion.

HUOM! Älä lähetä takuupalautusta Itellan ”postiennakolla” (vastaanottaja maksaa noutaessa). Emme nouda sitä ja kulut jäävät kokonaisuudessaan ostajalle.

Takuupalautus ainoastaan Itellan (posti) asiakaspalautuksena. Itellan palautusnumeron saat asiakaspalvelustamme.

Huolto ja asennus

– Huoltotyön tuntiveloitus 45 € / tunti (sis. ALV)
– Riistakameran lähetysasetusten ohjelmointi 20 € / kamera (sis. ALV)

Muuta

– Tuotteet myydään sellaisena kuin ne ovat esitelty verkkosivuillamme.
– Emme ole vastuussa valmistajien kotisivuilla olevista tiedoista tai niillä esiintyvistä virheistä.
– Tallennamme ostajan tiedot asiakasrekisteriin takuurekisteriä ja mahdollista asiakasyhteydenpitoa koskien.
– Emme luovuta emmekä myy asiakastietoja tai sähköpostiosoitteita ulkopuolisille.

tech
Checkout - Oma maksutapa kaikille